Garancija in pooblaščeni servisi
Izdelek ima garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Nekateri artikli v naši ponudbi nimajo garancije (npr. potrošni material, programska oprema).
Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Če izdelek ima priložen garancijski list, lahko garancijo uveljavljate neposredno pri pooblaščenih servisih, ki so navedeni na garancijskem listu. Garancija se uveljavlja v skladu z zakonom in pod pogoji, ki so navedeni na garancijskem listu. Nepotrjen garancijski list še ne pomeni, da se izdelek ne more reklamirati pri pooblaščenem serviserju, saj v tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.
Proizvajalec oz. pooblaščen serviser je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije na pooblaščenih servisih se upošteva, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, programsko opremo, diskete, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno.
Če vam tak način reševanja reklamacij ne ustreza, garancijo lahko uveljavljate pri podjetju Mark Božič s.p..
Če izdelek nima priloženega garancijskega lista (komponente, ki morajo biti strokovno vgrajene in se ne morejo samostojno uporabljati, ampak so sestavni del naprave), velja račun kot garancija, ki se uveljavlja pri podjetju Mark Božič s.p..
Če artikel vračate v garancijo, je zaželeno, da se ga dostavi oz. pošlje v originalni embalaži, obvezno pa je potrebno priložiti vse predmete nakupa (priključni kabli ipd.) in navesti vzrok vračila oz. opis napake. Pred pošiljanjem izdelkov v servis v garancijskem obdobju po pošti je obvezen predhoden dogovor na kontaktni e-mail servis@zoom-market.si, z namenom učinkovitejšega reševanja reklamacijskega postopka. Podjetje Mark Božič s.p. ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk.
Podjetje Mark Božič s.p. ne odgovarja za morebitne fizične poškodbe, ki bi nastale pri dostavi artiklov v servis ali iz servisa.